Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ona prostituce je dobře popsána už u šimpanzů a bonobů (za banány), takže je to ve skutečnosti řemeslo starší než lidstvo samo :-) Článek se mi líbil!

8 2
možnosti
MK

;-DR^ Vím, ale tohle nechám na nějakém zoologovi. ;-)

5 0
možnosti
RJH

Hezký R^ Mám rád takováhle okénka do života lidí v minulosti. A je smutné vidět, že ač k tomuhle přístupu, který teď pracně přebíráme od Frantíků (le Goff atd.) měla česká historiografie skvěle našlápnuto (Winter, Zíbrt), udusila tenhle trend na dlouho šeď primitivního pozitivismu. Za článek díky. No a k těm holkám - však už kdysi Hospodin přikázal Ozeášovi, aby si jednu z nich vzal za ženu :-)

6 0
možnosti
MK

Díky. Bohužel, českých zdrojů je málo a to málo co je se

musí hledat oklikou v životopisech šlechticů, případně v náznacích.

Navíc české dějepisectví je v současnosti ve znaku spekulací typu….tajné

dějiny apod.

Prostě dnes ¨hraje prim francouzská a britská škola:-)

4 0
možnosti
SW

Byly, jsou a budou - pravda pravdouci. Hezky podano.

;-)

6 3
možnosti
Foto

Na notu stáří já dnes ladím, tož loučím se se svým hodně pozdním mládím. Již nesladím - víte diabetes to je pes. Paní doktorka mi dnes předepsala test že se ještě jako uvidí. --- Oči mám však nevidím. Přesněji vidět "korektně" se mi nechce - jen ať se diskutér klidně tomu chechce. CHCEŠ VIDĚT JAK NA SVĚTĚ JE KRÁSNĚ? PAK ROZHODNĚ ČTI BÁSNĚ!

To byl tedy ale kujón, tenhleten François Villon. Nevěděl či schválně nepověděl, jak je to  u stárnoucího u muže. Nuže. Ti by také mohli nad svým zjevem lkát. Je to však po celém světě běžným jevem, že raději budou lhát, než si pravdu přiznávat.

Kdo napíše báseň o prostitutkách novověkých? S těmi pravými zkušenosti nemám žádné - však počkejte vy prostituti z politiky, ještě si to rozdáme!

Pes nepes, jinou mám starost - do jakého šantánu já vydám se dnes? Nikam já se nevydám, já dy dam. Na blogu idnes si budu listovat. Zajisté opět nebudu litovat.

P.S. DIABETES VLASTNĚ NENÍ PES, ZATO STÁŘÍ, TO JE UČINĚNÝ CHRT. NEŽ SE NADÁŠ, DOBĚHNE TĚ SMRT.

5 0
možnosti
MK

Možná dnes už nikdo jako Villon není. A Villon byl jen jeden. :-)

3 0
možnosti
MP

M40a55r84t39i67n 57P93á79t42ý

12. 12. 2012 16:07

Díky za článek.V

Mohu jen doporučit knihu Dějiny prostituce, kde je to vylíčeno dost podrobně.:-)

5 1
možnosti
MK

Také jsem to měl podrobnější, ale byly to skoro 4 A4:-/ Tak jsem redukoval. Přeci jen, je to blog, no;-D

4 2
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky