Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Dobře napsáno.

Karma.

R^

2 0
možnosti
Foto

Když obhajoval u soudu Klingera, tak jsem málem umřela já. Smíchy. Škoda ho.

4 0
možnosti
MK

Velmi mám rád díl, kde Charles dostal noviny v době, kdy do MASHe, žádné noviny nechodily a nechtěl se podělit.

2 0
možnosti
Foto

Taky byl Charles Emerson Winchester III. mojí oblíbenou postavou...

Hrál sice i v jiných rolích, vybavuji si ho jako státního zástupce z Perryho Masona, Winchester je ale dokonalý.

A ta hudba - mimo jiné byl i dirigent. Nikoli v roli, ale skutečně hrál s filharmonií.

5 0
možnosti
Foto

Také jsem ho měl rád a zaujala mě každá jeho filmová role, i když myslím, že tak moc jich nebylo

2 0
možnosti
MK

Bylo jich více než dost. Snad kolem 150, včetně dabingu z produkce Disney

2 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky