Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-).....Pane autore! Souhlas bez výhrad. napsal jste to perfektně, je to opravdu jen proto, aby národu byla přistřižena křidélka. Je třeba pořád lidi strašit a dávat jim najevo, že svými zákazy dbáme o jejich stále dokonalejší život.

Jsem už opravdu v předsmrtném věku. KOuřím,(ne moc), od patnácti, alkohol jsem po prvé zkusil v 16, v dospělosti celkem pravidelný příjem, ale.......,opilce nesnáším! Kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští. Teď v důchodu ho užívám, jako lék. Řídím se radami kardiochirurga Pirka a prof. Šamánka. Funguje to. Ani jediný lék, kromě pravidelného příjmu alkoholu.

Ale......každý jsme jiný. Co funguje u mně, nemusí fungovat u jiného. Jak pravidelně pravím, buď má člověk štěstí, nebo smůlu. Já zatím štěstí !

8 0
možnosti
Foto

I11v49a11n 77V38e73s33e13l89ý

13. 11. 2017 16:01

Moje odpověď na vaši závěrečnou otázku - NEJSME NORMÁLNÍ SPOLEČNOST! Jen ještě přežívají pamětníci, kteří dnešní společnost už téměř nechápou. Někdy si říkám - je dobře, že už jsem starší a snad se nedožiju dalších a dalších "zblbnutí" společnosti.

10 0
možnosti

J45a23n 15Š97e91s54t97á65k

13. 11. 2017 15:56

"Osobně mě nepohoršuje, když mě žena chytne za zadek a také z toho nemám trauma." Jistěže z toho trauma nemáte, neb se Vám to nikdy nestalo a taky nikdy nestane;-D Jinak žádný z mých kamarádů kuřáků, včetně mě, si ještě nestěžoval, že kvůli zákazu kouření na nějaké akci místo celé krabičky vyfoukal třeba jen pět válců:-)

3 3
možnosti
JZ

Naprosto nechápu vaše myšlenkové pochody a asociace.

Pokud se řeší kouření v restauracích a alkohol na dětských akcích, tak fakt netuším, proč by měl být vyvrhel ten, kdo souloží.

3 7
možnosti
LV

Dobře jste se odhadl. Opravdu to nechápete. Nejde o kouření v restauracích a alkohol na dětských akcích. Jde o omezování osobní svobody a nástin toho, kam až to díky různým "aktivistům" může dojít.

14 2
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky