Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

To je tak přesné a pravdivé, že na vás Horner vymyslí asi další novotvar. Něco jako "raisefob" , "incomingshooter", "homokiller", nebo tak něco obdobného. Vám karma.

4 0
možnosti
DR

Souhlas. Už jsem to kdesi i psal, španělé se z toho díky své humanitě nyní p...... poněvadž si otevřeli Pandořinu skříňku.

4 0
možnosti
JR

J59a96n 52R88á20ž

29. 7. 2018 19:07

Zatím to vypadá jako špatný vtip,ale jsem přesvědčen, že Francie bude dřív nebo později stavět plot v Pyrenejích.

6 0
možnosti
PT

P49e85t65r 25T44o71m42e13k

29. 7. 2018 16:56

R^R^R^ A já si dokonce začínám myslet, že těm, kdo nezákonnou imigraci vyvolávají a podporují, jde o to, aby někomu ruply nervy a až se zase budou hordy imigrantů do některé Evropské země dobývat, použil zbraň a střílel. To teprve bude jekot všech neziskovek. Bohužel si myslím, že k tomu bude muset dojít, protože vedení Evropy v čele s ožralou Junckerem a Merkelovou sleduje všechno možné, jen ne záchranu Evropy.

13 0
možnosti
ZH

Já jsem o tom přesvědčen už několik let. :-) Protože - když něco chodí jako kachna, vypadá jako kachna a káchá jako kachna, pak je to kachna.

9 0
možnosti
JR

J16a52n 51R26á72ž

29. 7. 2018 19:08

Přidávám se!

2 0
možnosti
ZH

Přesně tak. Kdo nechce pracovat, ať ani nejí. To je křesťanské. Tedy naopak, pomáhat parazitům, kteří pomoc ve skutečnosti nepotřebují, ale vynucují si ji, je nekřesťanské. Pavel hezky psal o těch, kteří nic nedělají, ale motají se jiným lidem do věcí, po kterých jim nic není.

14 0
možnosti
Foto

Karma. A jsem zvědav, kdo Vám bude "mýt hlavu". Tipuji si pana Hornera.

9 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky