Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z47d19e78n52e67k 31H33o53r66n94e48r 4974931912123

Předpokládám, že moje blogy nečtete. Chci vás proto požádat, abyste pro jednou udělal výjimku a zachoval se jako chlap, který za svým slovem stojí.

0/0
7.6.2018 0:13

J52i37ř49í 45Z13a74p81l81e38t57a34l 2570448642374

"Co by, kdyby", o tom se dají vést oboustranně demagogické diskuze donekonečna. Mnohem lepší by bylo spočítat, kolik gayů bylo kvůli své orientaci zavražděno za posledních, řekněme, 20 let ve jménu islámu a kolik v důsledku "nesnášenlivosti zaprděných čecháčků". Pak bychom možná dostali objektivní náhled na to, co je větším problémem a nebezpečím pro vyspělý západní svět.

+7/0
6.6.2018 23:30
Foto

R41a60d40e24k 76P72o28l98i67c25k80ý 6691273671434

Kavko lžete jako obvykle.

Pokud by to bylo v gardu, že muslim pekař odmítl upéci dort křesťanovi byl byste první, který by psal o tom jak je Islám neslučitelný s demokracií Evropského typu (která je založena mimo jiné na zákazu diskriminace dle etnika, víry, národnosti, sex. orientace,...).

Nikde nezpochybňuji, že značná část muslimů i Islám jako takový je celkem nesnášenlivý vůči Gayům, ale přesně tak je to i u křesťanů a je to i součástí katolické církve a zrovna Vy neustále kritizujete jednoho z mála lidí co se to snaží v katolické církvi změnit-papeže Františka.

Očividně jse nepochopil, že těm Gayům nešlo o žádný respekt jejich menšině-proč by měli, jsou to lidé jako kdokoliv jiný-oni nepotřebují respekt, ale rovnoprávnost-tedy to aby nebyli diskriminováni.

A nebyli to ani tak ti gayové kdo vnucovali druhým své přesvědčení, byl to pekař, který se oháněl přesvědčením.

Vrcholem Vaší demagogie je napsat, že totalita je když někdo něco vynucuje soudem. V demokracii přesně k tomu aby se někdo mohl domáhat svých práv (ať už skutečných nebo domělých). V demokracii je to totiž soud kdo řekne na čí straně je právo.

+2/−10
6.6.2018 22:40
Foto

R44a13d47e28k 44P83o47l15i98c74k64ý 6371503931434

Váš blog jako obvykle jen ukázal, že nesnášenlivost není otázkou víry, ale je to věcí konkrétních jednotlivců. Vy se sice hlásíte k náboženství, které je založeno na lásce, toleranci,...,ale vy osobně jste přímo prototyp nesnášenlivého náboženského fanatika.

+1/−11
6.6.2018 22:46
Foto

R73a87d87e39k 62P86o67l78i24c38k34ý 6381813301314

A ještě poslední poznámka-níže v diskuzi zaznělo, že si údajně představuji Ježíše jako dredaře s růžemi-to je naprostý omyl.

Ježíše si představuji s černými vlasy, ostře řezaným nosem (prostě blízkovýchodní typ), který rozhodně nemá v rukou růže, ale spíše chléb, kterým nasytí hladové, z pláště má jen půl, protože druhou dal potřebným a na oslíku nejede, ale veze na něm nemohoucího. Ano představuji si jej jako takového "naivního sluníčkáře", který se snažil udělat pro lidi co nejvíce dobrého, nejen jim ukazoval cestu, ale rovněž je nasytil, oblékl a ano chtěl aby se potom o sebe starali v rámci svých možností sami.

To je Ježíš, jehož učení se stalo nejsilnějším náboženství světa.

Ten Váš pohled jak těmi růžemi nechal zarůst hranice aby po něm nedejbůh někdo něco nechtěl, a na provinilce místo lásky a odpuštění pouštěl oheň a síru pekelnou fakt s mou předdstavou Ježiše Krista nekoresponduje.

+1/−4
6.6.2018 22:50

I15v63a23n 94M23a30r19e26k 6304528932

Karma. R^

+4/0
6.6.2018 20:20

N55o40r49a 22S45u77l15k34o50v91á 3808864155551

Napadlo mě zajímavé srovnání ještě. Hodně cestuji. Jsou země, kde Vám muslimové v muslimské restauraci alkohol neprodají, někdo prodávají jen pivo a někde to pivo zabalí do papírového sáčku.

0/0
6.6.2018 18:24
Foto

R75a34d33e88k 20P55o64l83i76c68k10ý 6231543791234

pokud Vám alkohol neprodají tak prostě proto, že jej nemají v nabídce, pekař svatební dort v nabídce měl.

0/−5
6.6.2018 23:11

N63o71r67a 86S67u41l37k39o11v92á 3558324575781

Nemám nic proti jakékoli sexuální orientaci kohokoli. Stačí mi, abych si představila, že jsou věci obráceně a já bych se mučila tím, že se mi líbí ženské ve světě, kde bych byla kvůli tomu vyvrhel. Myslím, že lidé, kteří to mají nastavené "nestandardně" takto mají život o dost těžší a není dobré jim jej ještě ztěžovat.

Co se ovšem podnikání týká, tak je mi nepochopitelné, proč by jakýkoli podnikatelský subjekt nemohl říct (dohodnout s potenciálním zákazníkem), že nějakou práci dělat bude nebo nebude (ne/upeču nějaký konkrétní dort) - je to jeho kšeft (nebo není). Celé mi to připadá jako nějaká aktivistická provokace, když místo, aby šli k jinému pekaři, tak s tím šli k soudu.

+10/−1
6.6.2018 17:46

J39a33n 76Z17á49t47u95r85e36c19k96ý 9393703627792

tak kdyby mě někdo vyhodil za barvu z kůže z hospody, asi bych to neřešil tím, že bych zkusil štěstí v jiné.

+2/−1
6.6.2018 17:50

N21o31r33a 34S20u86l30k22o10v47á 3238474935311

Zřejmě necítíte ten rozdíl - vyhodit z hospody, veřejného prostoru a odmítnout zakázku, mezi čtyřma očima (nebo 6ti). Těch rozdílů je tam víc, ale zmiňuji schválně jen ty základní.

+2/−1
6.6.2018 17:53

M95a63r32t17i14n 47K44a33v15k14a 4426271762442

On navíc nechápe ten rozdíl.

+3/−1
6.6.2018 17:54

J57a88n 37Z69á74t58u89r70e32c97k46ý 9913183207752

dobře - tak by mi "jen" nenalili v hospodě, ne vyhodili z ní. je to onen rozdíl?

+1/−1
6.6.2018 18:17

M69a35r98t11i64n 40K55a73v32k66a 4246441872262

O barvě kůže to není demagogu. Taháš do diskuze něco, co není předmětem diskuze.

+3/−1
6.6.2018 17:53

J28a90n 92Z19á85t64u20r19e52c72k44ý 9413343417342

Tak snad každý tady zatáhne něco, co není předmětem diskuze ne? Nebo se jí všichni ostatní striktně drží? Já se ptám, jestli si hostinský může sám vybrat, jestli mi nalije, nebo ne.

+1/−1
6.6.2018 18:19

Z69b22y38š34e57k 45H77l43i25n22k13a 3121253150133

Pokud budete podnapilý, pak vám (u nás) ze zákona dokonce nalít nesmí. Ale protože jste svědek lihovův, jemuž víra přikazuje být permanentně nalitý, pojmete to jako diskriminaci z důvodu víry. ;-D

+4/−1
6.6.2018 18:23

J59a24n 11Z54á13t16u52r81e32c55k64ý 9603813357652

já samozřejmě nemám namysli podnapilost. A - v předtuše Vaší další reakce - ani nezletilost.

+1/−2
6.6.2018 18:26

Z33b15y24š48e61k 53H85l20i39n79k49a 3561773960813

Ale jako svědek lihovův byste se mohl cítit diskriminovaný, že?

+2/−1
6.6.2018 19:34

K62a94r13e49l 23T30r39č79á37l28e27k 2398168770916

Levičák pan Kavka už zase řádí!

To není několik slov, ani několik vět!

To je hotový gejzír!

Ovšem, kdo by chtěl s panem Kavkou diskutovat, tak nic nechápe.

Tak už to na světě kulatém šišatém chodí.

+2/−5
6.6.2018 17:11
Foto

H84a94n18a 58V87l96k86o75v53á 9595734132714

Těžko diskutovat když jste nesdělil žádný argument ani nepoložil otázku...;-)

(a mimo téma - ztrácíte své kouzlo, vaše příspěvky už vypadají jako prachobyčejné trollení bez špetky intelektujálství)

+19/−1
6.6.2018 17:26

M73a63r58t74i83n 49K92a69v56k42a 4226451932352

Nemůže ztrácet to, co nikdy neměl. ;-)

+6/−1
6.6.2018 17:38

K86a30r44e23l 78T41r47č94á53l48e28k 2188848740286

S panem Kavkou se dá diskutovat?

To je ale pro mne novinka!

Pan Záturecký se ptal a jak dopadl?

Dopadl takto: "Máte trochu problém. Fundamentální křesťanka nebude v prodejně, kde by musela prodávat kondomy. Stejně jako nenajdete muslima v prodejně, kde by měl prodávat vepřové. Tím pádem je vaše dedukce zbytečná, ostatně jako moje reakce na vás, kdy stejně nic nepochopíte."

Prostě nic nepochopil.

A na závěr bych doporučil Mt 10:39

Tam se taky píše o ztrácení.

+1/−1
6.6.2018 18:04
Foto

H59a89n48a 27V67l15k72o68v52á 9545654842324

Nechápu co vám na té odpovědi vadí. Vysvětlil poměrně logicky že fundamentální křesťanka nebude pracovat tam kde by ji povinnost nutila chovat se proti své víře.

A jako doušku pro intelektujály kteří jsou natolik intelektujální že jim uniká logika připomenu zásadní příspěvek pana Hlinky že pokud by fundamentální křesťanka onu drogerii VLASTNILA, kondomy by vůbec nenabízela.

Čili pan Záturecky dopadnul tak jak si diskuse žádá - dostal logickou odpověď.

+6/−1
6.6.2018 18:27

J37a62n 94Z23á93t71u10r55e18c45k93ý 9703333787192

předpokládám, že souhlasíte, že co je proti logice, je i proti realitě. Takže považujete za vyloučeno, že někde na světě je v drogerii zaměstnaná věřící křesťanka (i když nevím, na základě jakého logického pravidla tak usuzujete, já myslím, že snad každý z nás udělá v životě něco, co je proti jeho přesvědčení).

+1/0
6.6.2018 18:33
Foto

H19a55n74a 64V27l51k96o52v73á 9285354292234

Věřící není totéž co fundamentální. Je v tom dost zásadní rozdíl obzvláště pro tuto diskusi.

+3/−1
6.6.2018 18:37

S60i91m68o23n56a 25W66a90g52n15e24r22o74v71á 9505537535550

Určitě jsou "křesťané", kteří udělají něco/cokoliv proti svému přesvědčení, nebo ani žádné extra přesvědčení nemají a spoustu věcí neřeší. Ale křesťan, který se snaží a bere svoji osobní víru vážně, si rozmýšlí, co dělá a čím se živí.

i když to znamená, že spoustu profesí "nemůže" vykonávat, protože by to odporovalo jeho přesvědčení. To je cena za víru, nikdo nikoho věřit nenutí, je to osobní rozhodnutí každého, co upřednostní a čeho se vzdá kvůli čemu.

A když jde křesťan pracovat do drogerie, tak si předem ujasní, že s prodejem kondomů nemá problém. Nebo je blbý a nenapadlo ho, že tam kondomy budou, když by s tím měl problém pár dní po nástupu u prvního zákazíka.

Druhá věc je, když si vyberete "bezpečné" povolání a ono se během let promění. Nikdy se ve vašem obchodě kondomy neprodávaly a teď to někdo zavedl (nikdy se gayové neženili/nevdávali, aby chtěli k té příležitosti oficiální dort). Prodavač může asi jen dát výpověď (nebo se s tím nějak smíří), živnostník ale nemá povinnost vzdát se živnosti nebo víry. Může odmítnout zakázku, přijít o peníze, upřednostnit víru.

Až bude v zákoně, že každý musí upéct cokoliv komukoliv, tak asi bude mezi pekaři míň křesťanů, ale kdo se stal pekařem před méně než pár lety, nemohl předvídat, že se uzákoní manželství homosexuálů, aby to zohlednil při výběru povolání.

+5/−1
6.6.2018 20:33

K43a36r63e59l 95T79r10č67á79l40e19k 2318948670526

Taky Vy jste taky nechápající, jak pan Záturecký.

Taky nic nechápete!

No, jo, ale nebyl ten fundamentální křesťanský cukrář, vlastně stejný jako muslimský cukrář, ergo nebyl mezi ním a muslimem v tomto bodě žádný rozdíl?

Neměl by pak Kavka čestně, že se křesťanský cukrář v tomto bodě zachoval stejně jako muslimský cukrář a víme přece, co jsou muslimové zač!

Mohl by třeba napsat článek o tom, že se křesťanský cukrář chová stejně jako muslimský, a konečně by v tom článku mohl mít i nějakou vlastní myšlenku.

Už se těším na vaše, bla bla bla, které budete opakovat pořád dokola (doufám, že si pan Hlinka všiml, že jsem v této věte zkarikoval pana Kavku, a náležitě mi to připomeme).

+1/−3
6.6.2018 18:42

Z85b93y26š76e80k 24H18l21i27n65k49a 3601523520783

Teď jste se zachoval jako pejsek s kočičkou. Když pekli dort...

+1/−1
6.6.2018 18:57

K55a97r29e71l 91T92r58č11á94l87e22k 2888448360816

Teď jste se zachoval jako já.

Nepoužil jste žádný argument, ani nepoložil otázku, to se přece v diskuzi nedělá

Sorry, vlastně použil!

Už jsem to pochopil.

No, hlavně, že jste ten dort sežral

+1/−3
6.6.2018 19:02

Z31b20y55š69e87k 77H34l76i72n41k34a 3241453920553

Někteří lidé žijí v představě, že ostatní jednají a uvažují stejně jako oni. Typické je to pro malé děti, některým to vydrží až do dospělosti...

+4/−1
6.6.2018 19:16

K28a57r24e11l 83T20r12č32á75l59e37k 2918308870676

Na svůj věk opravdu nevypadáte.

Zrovna jsem se Vás chtěl na to zeptat, jak to děláte.

Ecce homo!

+1/−2
6.6.2018 19:18

Z34b73y84š45e44k 39H15l82i63n11k31a 3301553400673

Jak poznám, že někdo žije v chybné představě? Úplně jednoduše - vy jste to na sebe prásknul sám.

+1/0
6.6.2018 19:24

K69a64r73e43l 51T70r28č86á79l20e60k 2848138880156

Svět jako vůle a představa.

V mém případě ovšem chybná.

Jsem udavač a práskač.

Ale jen sám sebe.

Na to vlastně není nic špatného.

Asi přece jen nebudu taková svině, jak si myslím.

A co Vy vaše?

Jaké jsou Vaše představy?Správné?

Nebo dokonce jedině správné?

Ještě, že tak!

0/−2
6.6.2018 19:28
Foto

H60a38n98a 57V25l23k74o59v98á 9625884552914

Pan Kavka v článku nikde nepsal že v tomto (ergo) bodě se nezachoval křesťanský cukrář stejně jako muslimský cukrář. Naopak to připustil a vyjádřil se spíše k tomu v jakých jiných bodech je Islám jiný než Křesťanství a také to že když přijdu jako host do jiné kultury měla bych ji respektovat a ne očekávat že se mi hostitel přizpůsobí....

A v dalším bodě píše pan Kavka o tom, že jednalo-li by se o muslimského cukráře, žádný soud s "těmi zlými" by se nekonal a pouze by to zapříčinilo guláš v hlavách nejrůznějších aktivistů.

To že vy takto jednoduchou věc nedokážete pochopit není můj (ani Kavkův) problém a pokud se zeptáte znovu, dostanete stejnou odpověď a - ano- v tom případě se budu opakovat:-)

+6/−1
6.6.2018 19:02

K17a80r23e83l 80T27r12č60á39l43e74k 2268528340726

Ano, o tom pan Kavka píše pořád dokola a já to nejsem schopen pochopit.

Přesto se zeptám znovu a vy se budete zase opakovat.

Ale což není opakování matkou moudrosti?

Myslím samozřejmě Vaší.

Máte, tuším, IQ 140, nebo tak nějak.

Nepletu se, že ne.

Aspoň někdy!

+1/−1
6.6.2018 19:16
Foto

H13a25n27a 41V50l33k16o49v23á 9605324562894

Pletete. Je to 136. A o chápání se zatím nesnažte. Pro začátek by bylo dobré se alespoň zorientovat.

+2/−1
6.6.2018 19:35

Z23b43y87š80e71k 93H71l38i46n11k31a 3711123550303

Je to stalker, který číhá na to, co Kavka napíše, aby to mohl zkarikovat.

+5/−1
6.6.2018 18:04

K93a34r40e72l 87T12r56č82á44l57e14k 2678118410106

A Vy zase číháte, až něco panu Kavkovi zkarikuji, abyste mohl napsat, že jsem to zkarikoval.

Ale vy nejste stalker, vy jste Stalker.

+1/−2
6.6.2018 18:23

Z32b58y70š22e46k 94H55l93i53n57k62a 3431663240953

Nečíhám. Ale když zahlédnu, pak vám někdy (!!!) připomenu vaši povahu. :-P

+1/−1
6.6.2018 18:28

K69a48r77e85l 54T88r29č59á67l87e66k 2608528330676

Jo, povahu mám svinskou!

A to si ještě moc a moc fandím, protože by mně admini za to, kdybych jako mám kur....kou povahu, jistě smazali

Ale já vlastně taky nečíhám. Ale když zahlédnu, pak někdy (!!!), jak píšete, zkarikuji.

Čekáte snad ode mně něco jiného?

+1/−1
6.6.2018 18:32
Foto

H36a70n96a 46V77l72k10o88v18á 9345484402864

ale skutečně ztrácíte glanc - namísto ironie s nějakou psychedelickou abstrakcí pouhé dětinské "to já ne, to ty"....

chm, chm, chm....

+2/0
6.6.2018 18:36

K24a34r67e88l 68T48r87č65á89l24e85k 2208138970126

To já ne, to Vy...

Já jsem měl někdy glanc?

To od Vás zní skoro jako pochvala

chm, chm, chm

Ale nejste stalkerka, že ne, já jen, aby se pan Hlinka nemusel zbytečně vzrušovat

0/−1
6.6.2018 18:45
Foto

H34a79n44a 13V69l85k31o91v46á 9305454322684

Pokud jsem stalkerka tak vaše - a to pana Hlinku určitě nerozruší. A popravdě to tak nějak flákám od doby - jak už víte- kdy jste buďto přestal hulit nebo začal brát léky. Právě tehdy nastal úbytek toho vašeho zvráceného glancu.

0/0
6.6.2018 18:53

K59a69r60e16l 58T42r45č42á29l76e90k 2138448110456

Jo, jo, to bylo časy...

Vy na mně věčně na přilepená, já plný zvráceného glancu...

Ale pak jsem buďto přestal hulit, nebo začal léky, respektive, přestal hulit a zároveň začal brát léky...

Ještě, stalkuji pana Kavku, jinak bychom se snad už ani nepotkali.

Takže říkáte, že pana Hlinku vzrušuje jen pan Kavka?

+1/−1
6.6.2018 19:06
Foto

H55a20n35a 74V74l97k64o38v88á 9445694102914

O tom co si představujete že vzrušuje pana Hlinku jste psal vy - já jsem psala o tom co pana Hlinku nejspíš nerozrušuje. A v těchto souvislostech by bylo nejlepší kdybyste se soustředil na to co nejvíc vzrušuje vás - vy sám .

A máte pravdu, jste poslední dobou tak nudný, že nebýt toho že stalkujete Martina Kavku, popřípadě obhajujete cykloterorismus, asi bychom se nepotkali.

+2/0
6.6.2018 19:32

J42a31n 68Z32á25t29u16r30e63c79k61ý 9703623687142

Mám dotaz: je správné, že mi fundamentální křesťanka zaměstnaná v drogerii odmítne prodat kondom?

Chytím se Vašeho shrnutí principu demokracie: tvrdíte, že základ demokracie spočívá v tom, že vyžaduji-li od druhých respekt, pak musím sám druhé respektovat. To je samozřejmě správná, až kouzelně jednoduchá formulka. Jenomže bezproblémově může fungovat jen tehdy, když budeme žít každý na své planetě, kde budeme mít neomezenou svobodu, která nemůže narazit na svobodu druhého. Potíž je v tom, že musíme žít všichni na jedné planetě, vedle sebe s kooperovat spolu. A pokud přijmeme předpoklad, že skupina lidí musí prostě vytvářet pravidla, která něco nutně vymezují a něčemu stanovují hranice, něco přikazují a něco povolují, pak se pojem "respektu" dost problematizuje. Co vlastně znamená respekt ve společně přijímaných pravidlech? Jaká je role osobního přesvědčení ve společných pravidlech? A chci-li být respektován, musím také respektovat toho, jehož přesvědčení popírá obecná pravidla? Jak se mám postavit k člověku, jehož osobní přesvědčení je shodou okolností neúmyslným nerespektování mé osoby? Nebo jednoduše, jak postupovat, je-li mé osobní přesvědčení v rozporu s přesvědčením druhého (a nikdo z nás nemůže uprchnout na jinou planetu). Nakonec asi jen málokterý zákon neodporuje něčímu přesvědčení, ať už se jedná o max povolenou rychlost nebo třeba kouření v hospodách.

K tomu pekaři - určitě by byl obětí netolerance, pokud by odmítl upéct dort a byl za to žalován, ačkoli by mu zákon neukládal povinnost nic pro kohokoli péct. Ale pokud je povinen ze zákona nikoho nediskriminovat, pak odmítnutím upéct dort porušil zákon. A co teď, čí přesvědčení stojí výše - pekařovo (neupéct dort), nebo nás ostatních (neporušovat zákon). Co je tady demokratické?

+1/−1
6.6.2018 16:55

M12a53r98t34i83n 84K45a35v94k69a 4576691932402

Máte trochu problém. Fundamentální křesťanka nebude v prodejně, kde by musela prodávat kondomy. Stejně jako nenajdete muslima v prodejně, kde by měl prodávat vepřové. Tím pádem je vaše dedukce zbytečná, ostatně jako moje reakce na vás, kdy stejně nic nepochopíte.

+5/−2
6.6.2018 16:59

J71a70n 88Z41á52t10u97r18e67c87k25ý 9943253917402

Moment, to jste se problému trochu vyhnul ne?;-) Proč by neměla být křesťanka zaměstnaná v drogerii, jaký zákon to vylučuje? Myslíte, že žádná taková skutečně v českých drogeriích není? A bylo by slušností nedělat invektivy na mě. Zkuste argumentovat věcně, ne osobně.

+1/0
6.6.2018 17:05

M73a14r21t39i60n 35K45a45v44k26a 4166961942732

Nepíši, že neměla, ale reaguji na Vás, kdy píšete o fundamentální křesťance, ta tam nebude.

+1/−1
6.6.2018 17:10

J62a66n 58Z21á88t91u18r71e38c19k68ý 9163933847212

proč by tam nebyla? Vy máte nějaké telepatické schopnosti, nebo jak toto u čerta víte?

0/−1
6.6.2018 17:13



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz