Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zaráží mě, proč blogeři rozebírají něco, co už nějaký novinář rozebral a opakují myšlenky někoho jiného. A většinou nepřidají ani svůj názor. Proč mám číst tuhle informaci na blogu, když už jsem si je přečetla na Seznamu?

0 0
možnosti
AT

A proč teda čtete blog na stejné téma, jako je článek na Seznamu?

7 0
možnosti
Foto

Nečetla jsem to, stačil mi titulek.

0 2
možnosti
PV

P74a51v62e94l 48V38é45b63r

5. 6. 2018 18:11

Jak tedy víte, že nikdo nepřidal svůj názor? Myslím, že pouze trolíte.

2 0
možnosti
Foto

Ale no tak, četl jste to? Víte, že nepřidal...

0 1
možnosti
PB

Já jsem teda přidal. Vy jste to nečetla?

1 0
možnosti
ZH

Taky jsem přidal názor, který jsem v článku na Seznamu nenašel. Vy jste to nečetla?

1 0
možnosti
JS

Takže ani nevíte jestli blogař opakuje názor někoho jiného, nebo má-li k tomu vlastní úhel. Dobrý!

4 0
možnosti
Foto

Ale to je najednou potrefených hus... ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky