Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK
ZV

Z94u16z63a70n29a 54V77a72s16s

18. 5. 2018 15:04

Milujem, keď mi niekto básni o právach menšín. Deti istého etnika na Slovensku dostanú zdarma ( viď zaplatíme my všetci) školské potreby aj obed, v jedálni. To moje dieťa nedostane. Odkedy je toto právo?

15 0
možnosti
JK

a jak se menšinové totalitě bránit?

2 0
možnosti
MK

Doporučit menšinám, aby se řídily zvyklostmi a zákony většiny.

6 0
možnosti
BM

V tom rozhovoru mne však zaujala další věc. A to jeho názor na migraci. Velmi dobře poukazuje na ony příčiny, kdy to zdůvodňuje nefunkčností těchto států odkud k nám míří běženci. Jak říká, že to ani nejsou ve skutečnosti státy, ale kmenová území... Je to podle mne důsledek překotného rozpadu koloniálního systému a vzniku umělých a proto nefunčních států. A pan kardinál to opět podle mne výstižně dává jako důsledek I.světové války. Došlo k rozpadu dosavadních hodnot, úpadku morálky a dala vzniknout oboum totalitám...

17 0
možnosti
MK

Proto nejde psát článek o celém rozhovoru. Těch myšlenek k zamyšlení tam zaznělo hodně-

7 0
možnosti
PK

Jak to funguje ve státech i v Evropě všichni víme, ale co s tím a rychle, na to potřebujeme recept....diktatury si poradí,demokracie padají...;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky