Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Část Evropy má zřejmě strach, že bude mít těch peněz na důchody až přehnaně moc, proto tak tlačí na kvóty

2 0
možnosti

...... osobně proti temu vůůůbec nic nemám,- teda pokud budou soustředěni v Práglu a budou makat na důchody uvědomělejch kavárenskejch povalečů! Opravdu jim to přeju z celýho srdce, upřímně, křišťálově čistě a s radostí !!!

3 0
možnosti
Foto

Karma. Jen bych doplnil ono "letadlo". Ten kdo bude pracovat, ten bude živit dva důchodce a jeden a půl připrchlíka.

6 0
možnosti
Foto

Příspěvek mimo téma. Našemu důchodovému (a také systému daní a zdravotnímu a sociálnímu "pojištění") by docela hodně pomohlo, kdyby od roku 1990 povinně pracovaly především osoby nepřizpůsobivé, které od roku 1990 nepracují a zřejmě ani nikdy pracovat nebudou, protože podle ústavy a Listiny základních práv a svobod vůbec pracovat nemusí. 8-o!!

5 0
možnosti

Proč by měl kdokoliv mít pracovní povinnost? Já jsem rozhodně proti. Jenže, zároveň bych neměl mít povinnost takové lidi živit, a to ani prostřednictvím státního přerozdělování. A když, tak za nějakou práci odvedenou například pro obec, přiměřenou jeho schopnostem a možnostem.

11 0
možnosti

Kéž by nějak šlo zařídit, aby ti "experti" a vítači profitovali z muslimských migrantů sami. Tím myslím, aby je platili pouze ze svého a následně žili z těch důchodů, které jim všichni ti lékaři, inženýři a architekti zajistí. Také by měli za činy plaváčků nést odpovědnost, nebo ještě lépe: být sami multikulturně obohacováni a netahat do svých sociálních experimentů lidi, co s nimi nesouhlasí.

19 0
možnosti

A my snad nepřijímáme migranty? Ukrajina, Vietnam, Moldávie atd. Je nutné říci, že když někdo mluví o migrantech, tak tím automaticky nemusí myslet muslimy.

10 0
možnosti

Přijímáme, stejně jako Polsko či Maďarsko.

Jen Junckerovi se to nelíbí a myslím, že nejen jemu.

12 0
možnosti

S tím, že 75% Němců odmítá islám, si není potřeba dělat starosti, on podíl muslimů v obyvatelstvu dlouho nezůstane na těch pětadvaceti procentech.

17 0
možnosti

Experti z MMF - kdopak je asi za to platí?

8 0
možnosti

Švédové kritizují Polsko, že nepřijímá muslimy.

To mě nejvíce fascinuje, když někdo kritizuje někoho za to, že se odmítá zúčastnit hry, do které se nikdy nepřihlásil.

Dvacet lidí se rozhodne, že zítra si všichni obléknou zelenou košili. Já však zítra přijdu ve žluté a oni řeknou, že jsem zrádce. Přitom nikdo se mě na můj názor neptal a já jsem nikdy nikomu neslíbil, že ohledně barvy košile se podřídím rozhodnutí těch dvaceti zelenokošiláčů.

32 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS