Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

...... i Vy jeden populisto ;-D!!!

0 0
možnosti
AM

Karma. Já pro změnu patřím k těm, kteří berou sledování a komentování politicko-společenského dění jako dlouholetý koníček, již co by dítě školou povinné jsem sledoval Gumáky, později Šimka s Bubílkovou..., a od 15ti jsem poslouchal tehdejší Český rozhlas 6, takže si nemyslím, že by bylo horší prezentovat na blogu politické názory, než prezentovat třeba zážitky z dovolené nebo názor na to, jestli mám raději rock nebo cimbálovku. Každý nechť si vybere to své. Pokud jde o "závislost na čtenosti a karmě", tak samozřejmě..., také to někdy až moc "prožívám"... a pravda..., nic se nemá přehánět, aby člověk nesklouzl k tomu, že bude psát jen to, co "nejvíc letí"..., na druhou stranu..., k čemu blogovat, pokud by mě nezajímalo, zda si to přečte 50 nebo 5000 lidí? Taky jde o to, zda něco napíšu, abych se "vykecal", proč ne..., ale není o nic horší psát blogy proto, abych šířil nějakou tu osvětu, třeba že by se mělo víc myslet na hendikepované. Pokud jde o klesající čtenost, určitým dílem je to způsobeno poměrně silnou "mazací mánií" CCA. od podzimu 2015 zhruba do kauzy L. Provazníkové, ovšem teď se mi zdá, že už se v tomto situace dosti výrazně zlepšila, jenže to už znechucené bývalé čtenáře těžko vrátí zpět..., další důvod je ovšem ten, že znatelně přibylo blogů, takže článek hodně rychle "spadne" někam na 20. místo, než stihne "nabrat čtenost". :-) Tj. zvýšila se nabídka, ale snížila se poptávka, takže by bylo dobré se soustředit na "přitáhnutí" více čtenářů, což souvisí s onou úpravou prostředí, za mě zlepšení propojení s Facebookem a dalšími sociálními sítěmi, např. vedle klasické diskuze pod články přidat i komentovací plugin Facebooku, jak to mají třeba na Reflexu, Literárkách a spoustě dalších internetových médií. Ale stále si myslím, že Idnes je na špici v porovnání s konkurenčními blogovacími portály.

9 0
možnosti
JN

Přesně tak to vnímám i já. R^

1 0
možnosti
Foto

Posílám hodnotu pochval čtyř mužů :-)

3 0
možnosti
JK

Posílám jednu poloviční pochvaluR^:-)

2 0
možnosti
JH

R^ jsem ráda, že blogy iDnes jsou, jinde to není ono :-), zdravím Vás i adminy a nechte nás mluvit, děkujeme :-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky