Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IA

Píšete krásně a lehce, zvolna a srozumitelně, bez agrese a vnitřního pnutí a proto Vaše blogy čtu. Mějte se dobře a přeji Vám hodně tvůrčích sil, pane kolego TF.

6 0
možnosti
Foto

Celý článek dobrý, ale nejvíce tam svítí jedná překrásná věta: Ano, jsem ješitný, a když pochvalu vysloví žena, tak dvakrát. To si budu pamatovat, a Vám dávám karmu, i když o ni vlastně ani moc nestojíte R^R^

11 0
možnosti
MK

Ta věta je pravdivá. Muži jsou vlastně takoví krocani, kteří se rádi naparují a čím jsou starší tím lépe jím to jde :)

0 0
možnosti
MJ

Tak k tomu pečení buchet... to může člověk alespoň nějak ovlivnit (nastavením teploty atd.), na rozdíl od ostatního. Takže bych ty buchty nepodceňovala... navíc, mohou být úžasné, na rozdíl od lecčeho jiného. Howgh.

2 0
možnosti
Foto

Blogy jsou tu od toho, aby člověk psal o tom co ho baví i o tom co ho štve či trápí. Takže bych nezavrhoval ani ty buchty :-) Ono postačí i 100 čtenářů a komentáře k tomu, nač být megaloman :-) Ale máte pravdu v tom, že stejně jako Vy i já nechápu ty některé zoufání o tom, že zde někdo honí karmu atd. Karma je opravdu něco, za co rohlík nekoupím a neudělá z Vás celebritu či zbohatlíka :-)

9 0
možnosti
MK

Pravdou je, že i ta karma potěší. Bohužel jsem smolař. U článků které pokládám za velmi dobré a daly mi hodně práce je karma malá. U článků, které pokládám za ne odpad, ale byly spíchnuté horkou jehlou mám karmu vysokou. Můj vkus je prostě jiný, než vkus mých čtenářů a přiznám se, že občas se tomu přizpůsobím. Pak mohu více diskutovat s Polickým :)

1 0
možnosti
Foto

Ale já vám tu karmu dám, stejně jako jistě ta Radka, po té lichotce..:-)

1 0
možnosti
Foto

Musím říct, že i já jsem došel k podobnému poznání.. Mám dva koníčky a to fotografování a informatiku přírody a společnosti.. S fotoblogy je to tady většinou na levačku, nikdo moc to nečte, natož nějaká karma.. Pro mě je důležitější čtenost a ta je u témat, co hýbou světem vždy větší.. Tak jsem po fotoblozích, abych nepodlehl depresi, se vrátil ke společenským tématům.. Ale jen na čas,protože fotografií s teplem začne opět přibývat.. :-)

2 0
možnosti
Foto

J34a31n27a 68M26a97j32o94v24á

25. 2. 2016 20:47

No vidíte a mne baví právě ty fotky. A je mi naprosto jedno, kdo se zastaví. Ale to je možná tím, že těch "společensky závažných témat" mám za celý den dost i tak.

3 0
možnosti
VV

Podle mne jsou nejvic kontraverzni. A diskuteri si v nich jdou nejvic po kuzi. Podle mne by jich stacila maximalne polovina, spis ctvrtina a jeste lepe osmina.

0 10
možnosti
MK

Podle Vás? Demokracie není o omezování, ale soutěži.

5 0
možnosti
Foto

R^ tak to je a vždycky bude.

2 0
možnosti
Foto

Musím Vás pochválit... a k tomu přidám malou odměnu... dnes nic. nebude...žádná karma, to abych Vám udělala radost.... taková já jsem... no, na to že vás čtu poprvé? hezký večer :))

5 0
možnosti
MK

Vám také hezký večer, Být o dvacet let mladší, tak se nedívám na Váš názor, ale kochám se Vaší krásou. Hezký zbytek dne přeji

3 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky