Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P92a93v65e92l 34K27i42l56i61k

19. 8. 2015 18:22

R^Karma.

pouze malá poznámka k "Spíše mi to připadá jako falešná solidarita vycházející z chybných premis....."

Může se člověk, který buď ignoruje holou skutečnost a fakta, nebo si žádná fakta nesežene a rovnou vytvoří teorii, nebo podepíše nějaké prohlášení, pouze na základě fakt smyšlených či na základě citových pohnutek, nazývat vědcem? Takovýto postup v žádném případě není vědecký!

Největší lahůdkou je, cituji z petice výzvu médiím: " Informujte pravdivě a s chladnou hlavou, nešiřte vykonstruované senzace a paniku."

První část věty: Informujte pravdivě - kdyby média tomuto požadavku vyhověla, což by bylo jedině dobře, to by teprve vypukla panika!

Druhá část věty: nešiřte paniku.

Takže když si to složíme dohromady k čemu naše chytré hlavy vlastně média vyzvaly: "Rozpoutejte paniku, nešiřte paniku."

7 0
možnosti
MK

K tomu prvnímu. Vycházím z toho, že dotyční museli z něčeho vycházet.

0 0
možnosti
JK

Není ovšem dne, kdy by se nevyjádřil nějaký Konvička.... a taky dnes vaše maličkost přispěla.:-) I ta média jsou rozdělená.... Jaký je v tom rozdíl? Nevidím vůbec žádný. Pěkný večer.

1 7
možnosti
MK

Víte Jiří, já vím, že my dva se nemáme rádi, a to přesto, že se občas shodneme. Sice jsem se vyjádřil dnes,ale tuto myšlenku jsem nosil delší dobu v hlavě části těch myšlenek jsem  psal i na diskusích. Ano, přiznám, že ta petice vědeckých pracovníků byla impulsem a přiznám, že můj blog je kompilát mých myšlenek z diskusí :) 

Můj postoj k islámu je zcela jasný a to několik let. Ne tak postoj k uprchlíkům. A promiňte, jestli prezentuji svůj názor, který jsem měl již několik let před současným problémem Evropy, kdy ještě níže diskutující Polický ani nevěděl, že nějaký islám existuje

6 0
možnosti
Foto

Vy jste další z řady co nebyl schopen pochopit tu výzvu:-/

Šlo především o návrat k racionální debatě zpět od vyvolávání nenávisti a vášní. ikdyž vy jako jeden z těch co nenávist šíří to možná chápete jen se vám to nehodí do krámuRv

5 24
možnosti
MK

Pokud jsi to nepochopil , tak jsem právě hodil svůj názor a pohled na věc do debaty. A z mého hlediska jde o střízlivý pohled na věc. Což se ti samozřejmě nemusí líbit, ale to není moje věc.

16 1
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky