Švédští policisté co promluvili, jsou prý rasisté, takže se mají nechat mlčky mlátit?
Nebo spíše, nebudeme si jí pokládat, protože vše směřuje k tomu, aby se o některých věcech mlčelo a nepsalo.
Před pár dny ve Švédsku propukl skandál, kdy švédský policista Peter Springare s praxí několika desítek let napsal na FB svůj názor a zkušenosti s kriminalitou ve Švédsku. Promluvil o „neexistujících“ No-Go zónách, promluvil o napadání policistů v těchto lokalitách, promluvil o kriminalitě mezi takzvanými „novými“ Švédy. Mimo to, že se mu dostalo projevů sympatií, tak byl také napadán, že je rasista, fašista a bylo na něj podáno trestní oznámení pro šíření nenávisti a to přesto, že jeho přímý nadřízený se za něj postavil.
Neutekl ani týden a ve Švédsku, v neexistující „No- Go zóně byli napadeni policisté při běžné obchůzce migrantskou čtvrtí a to kopáním, slovními vyhrůžkami, házením láhví. Tři z nich byli hospitalizování v nemocnici se zraněními. Je to něco podobného jako před nedávnem imigranti málem upálili policisty v Paříži. A stejně jako před tím, ani v tomto případě naše média mlčí. Nehodí se jim to do příběhu o hodných, vděčných a tichých „utečencích“? Nebo si snad někteří myslí, že když se o problému nemluví, tak problém neexistuje? Anebo to je ještě horší a zamlčování těchto problému jen maskuje jejich nenávist k vlastní kultuře?
Na to, ať si ti, kterých se to týká, odpoví.
Pro mě však je důležitější jedna věc. Občanům České republiky se vyčítá, že odmítají imigraci, přestože zde moc imigrantů není, což ovšem není pravda. Jsou zde desítky tisíc Ukrajinců, Vietnamců, stěhují se sem a podnikají zde Italové, Řekové, Němci, Američané a další. Češi mají s pomocí lidem v nouzi dlouhou historii a to hned po vzniku samostatného Československa, kdy přijali desítky tisíc uprchlíku z Ruska po bolševické revoluci. Tisíce uprchlíku z Německa po nástupu Hitlera k moci. Pokud mohu mluvit, tak za sebe, ale sám za sebe říkám, že problém není v tom někomu pomoci, ale komu pomoci.
Dnes není rok 1989, kdy bylo všeobecné nadšení ze svobody a západních demokracií. Lidé znají jazyky, jezdí po světě, existuje internet a lidé vidí, že ve v západních zemích Evropy mají problémy s přistěhovalci a to převážně z islámských zemí. Vidí a dočtou se, že tito si vynucují pravidla jejich náboženství to jak ve školách, zdravotnictví, tak i ve společenském kontaktu. Vidí, že dotyční nechtějí respektovat naše pravidla, naše zákony, naše hodnoty. A tihle všichni jsou šmahem nazváni xenofobové, pravicový extrémisté! Jen proto, že to nechtějí z vlastní zkušenosti. Jenomže ono to je složitější. Stejně jsou nazývání i ti v zemích západní Evropy, kteří to také nechtějí a ty zkušenosti mají.
U nás to procházelo etapami……Kolik znáš muslimů?, když se tohle nedalo udržet, nastala druhá fáze: Co víš o islámu, četl jsi Korán?. Pokud někdo četl, tak nastala argumentace „A četl jsi Korán v arabštině?“ Poslední a snad nejdebilnější argumentace je ne nepodobná tomu co řekl Chruščov v OSN na kritiku nedodržování lidských práv „Vy zase bijete černochy“, když se poukáže na kriminalitu přistěhovalců ze zemí zeleného Půlměsíce. Je totiž rozdíl mezi běžnou kriminalitou, která doprovází naší civilizaci od jejího vzniku a kriminalitou způsobovanou ve jménu náboženské ideologie, a je jedno zda je to braní žen jako snadné kořisti, nerespektování našich zvyklostí a zákonů, protože v islámu to je jinak.
Odstraňujeme kříže, abychom se nedotkli muslimů a jejich náboženského cítění. Bere někdo ohled na náboženské cítění křesťanů, když se ty kříže odstraní? Bere někdo ohled na ženy v našem kulturním prostoru, když se jim doporučuje, aby se neoblékaly provokativně, protože ti z islámské kultury to těžce nesou? A to je to o co jde. My máme brát ohled na muslimy, ale muslimové nemusí brát ohled na nás. My musíme odstraňovat náboženské symboly, které provází naší civilizaci, ale zároveň musíme respektovat náboženské symboly těch, kteří přichází a to hlavně muslimů. Jiné náboženské komunity tyto požadavky nemají.
Zastavme toto šílenství. Buď černý, žlutý, oranžový, je to jedno, ale naše zem, naše zákony, naše pravidla. Věř si, čemu chceš, ale nechtěj, aby se tvojí víře podřizovali ostatní. Je to fašistické, rasistické, nacistické, extrémistické?
Martin Kavka
Přirovnávat „sirotky“ ze Sýrie k Wintonovým židovským dětem je chucpe
V rozjitřené debatě o syrských sirotcích se začínají nějak ztrácet ty „děti“. Namísto racionální debaty se vytahují příklady z historie. Jenomže ty příklady z nedávných dějin Evropy spíše svědčí proti příznivcům přijetí.
Martin Kavka
Levice se bojí úspěchu Švédských demokratů. Prý populisté a xenofobové
Ve Švédsku dnes probíhají volby, které sice nic moc nezmění ve složení vládnoucích stran, ale přesto jsou sledované, protože vzor všech socialistů a sociálních inženýrů dostává trhliny.
Martin Kavka
„Levicový humanismus“ je mnohem horší než „pravicový extremismus"
V souvislosti s demonstracemi v Sasské Kamenici se objevily zprávy, že se jedná o pravicové extremisty, neonacisty. Levicoví politici, nechtějí ani na okamžik připustit, že se nejedná o akce extrémistů, ale jde o projev zoufalství
Martin Kavka
Nikdo nechce topit „uprchlíky“ aneb demagogie podle blogera Hornera
Imigrace z Afriky a Blízkého východu do Evropy nenechává nikoho chladným. Názory mohou být různé, záleží na úhlu pohledu, politickém přesvědčení a vstupních informací.
Martin Kavka
Španělé asi neznají pohádku o Smolíčkovi. Proto tam budou mít „celou Afriku“
Když před několika týdny italský ministr odmítl přijmout loď se 630 „uprchlíky“, stejně jako Malta, bylo to Španělsko, které udělalo „gesto“ a loď přijalo.
Martin Kavka
Komentátor Fendrych se mýlí; Ne – přijmutí imigrantů není o nelidskosti, ale o principu
Mohla by to být zábava číst články levicových komentátorů jako je pan Fendrych anebo Moláček, kdyby dotyční pánové nemysleli svoje názory vážně a jako normativní a kdo nesdílí jimi vytyčenou normu, tak je agent Kremlu
Martin Kavka
Islám, pohoda, LGTB pohoda, změň si pohlaví a bude z tebe pravý Evropan (úvaha)
Zkuste si představit život jako počítačovou hru. Postavu si vytvoříte dle svého přesvědčení, herních schopností anebo dle peněženky. Hrajete, jak chcete, buď hrát umíte anebo si zaplatíte něco, co Vám pomůže být lepší než ti lepší
Martin Kavka
Komentátor Fendrych Duku nepřímo obvinil z neonacismu, není ale Fendrych sám „fašista“
Když hlava české Katolické církve, Dominik kardinál Duka, podal žalobu na Centrum experimentálního divadla, které uvedlo hru „Naše násilí, vaše násilí“, bylo zřejmé, že pro mnoho to bude jako červený hadr pro býka. (1)
Martin Kavka
Homosexuální manželství z dvou mužů anebo žen manžele neudělá
A to i když to bude dané zákonem a zákon by trestal zpochybnění takového svazku. Pořád to bude jen soužití dvou mužů, případně dvou žen.
Martin Kavka
Je jen otázkou času, kdy Turci obsadí Jeruzalém a budou stát před Vídní
Na rozdíl od některých jsem si nikdy nemyslel, že turecký prezident Erdogan a jeho umírněná islamistická strana jsou vzorovým modelem islámské sekulární demokracie. Jako nejde spojit olej s vodou, tak islám s demokracii.
Martin Kavka
Trump bojuje proti rasismu a aktivistům se to zase nelíbí
Levicovým aktivistům se prostě nezavděčíš. Bojují proti všemu. Proti rasismu, nacismu, fašismu, manželství apod. Ovšem, když někdo bojuje proti rasismu z pravicového spektra, tak je to podle aktivistů rasismus.
Martin Kavka
Uprchlíci se ztrácí v poušti, naštěstí mají mobily a mohou to natočit, nebo ne?
Jsem rád, že nás média opět zásobují zprávami nad krutým osudem „uprchlíků“ a „nelidským“ jednáním zemí jako je Itálie, či Alžír, který nechává putovat „uprchlíky“ domů přes Saharu, kde mnozí mizí anebo o strašné bavorské CSU.
Martin Kavka
Opravdu se jedná o nárůst extremismu v Evropě? Ale no tak!
Posledních několik let můžeme číst o radikalizaci části obyvatel v Evropě a vzestupu populistických, neřkuli extrémistických stran. Například německé AfD, Švédských demokratů či Pravých Finů v zahraničí. Takže malé zamyšlení
Martin Kavka
USA ukázaly na pokrytectví Rady OSN pro lidská práva, jenže pokrytecká je celá OSN
Že spolupráce mezi národy, myšlenka to amerického prezidenta Wilsona, je nejen problematická, ale mnohdy nemožná ukázala již první světová organizace Společnost národů, založená roku 1919, jako reakce na První světovou válku.
Martin Kavka
Multikulturalismus se vyprázdnil, islám už není náboženství míru, co včil? Diverzita?
Musím se obdivovat novodobým sociálním a kulturním inženýrům. Jakmile je nějaká jejich idea zprofanovaná, přijdou s novou definicí a novým názvem. Něco, jako když se Evropská ústava změnila na Lisabonskou smlouvu.
Martin Kavka
Váš imigrant není můj imigrant, nechtějte abych platil vaši radost pomáhat
V souvislosti s i italským ne připlouvajícím lodím „charitativních“ organizací, se objevil starý nešvar. Musíme být solidární. Musíme pomáhat, musíme, prostě musíme.
Martin Kavka
Občanský aktivismus zaštiťující se liberalismem je nebezpečím pro demokracii
Kdo by to řekl, že liberalismus se může stát nebezpečím pro demokracii, a přitom je dnes liberalismus větším nebezpečím než v médiích uváděný „populismus“. Je to paradox, ale svoboda pro všechny prostě nefunguje.
Martin Kavka
Diktatura sexuálních menšin. Myslete jako LGTB, jinak přijdete o práci
Nedávný případ amerického pekaře poodkryl pokličku uvažování sexuálních menšin. Kdo si nemyslí, že homosexualita je normální, má problémy a je terčem útoků. Velmi zajímavě se k tomu pro server Echo24 vyjádřil Rod Dreher.
Martin Kavka
Rakousko chce zakázat politický islám, Francie naopak pustí na svobodu 450 islamistů
Západní země ukazují čím dál tím větší bezbrannost s děním u svých muslimských menšin. Což se ukazuje na různých „experimentech“ a to od skoro naprosté tolerance, jako ve Švédsku, či naopak o snahu z islámu odstranit politiku.
Martin Kavka
Pro pana Polického – Muslimský cukrář se svatebním dortem pro gaye
Původně jsem chtěl reagovat v diskusi pod svým článkem, ale nakonec jsem se rozhodl, že tohle není jen na pár slov, či několik vět.
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |