Martin Kavka

                                                                                                                         
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Martin Kavka

Přijměte imigranty, vydělají Vám na důchody. Inu asi jak kteří, že?

Na serveru iDnes vyšel článek o tom, jak „experti“ z MMF (1) radí, že by Evropa měla přijímat imigranty, protože stárnoucím Evropanům vydělají na důchody. Dovoluji si o tom pochybovat.

11.4.2018 v 15:36 | Karma: 42,92 | Přečteno: 2281x | Diskuse| Občanské aktivity

Martin Kavka

Co je to demokratický muslim a umírněný islamista?

Tohle mne vždy zajímalo, dokonce tak, že jsem začal věřit, že Bůh je jeden a k němu pluje hodně lodí. Že to není pravda jsem poznal v okamžiku, kdy mi bylo řečeno, že tito demokratičtí a liberální muslimové se baví o tom, zda i křesťan se může dostat do Nebe.

13.10.2014 v 20:21 | Karma: 39,70 | Přečteno: 4281x | Diskuse| Ostatní

Martin Kavka

Evropa Benedikta z Nursie umírá

Kdysi jsem psal seminární práci o středověkém člověku, jeho každodenním životě, jeho radostech i starostech. Na konci jsem si položil otázku, zda by člověk z tohoto období chtěl žít v našem světě. Myslím, že ne. A nejde jen o to, že asi by se jemu náš svět nelíbil vzhledem k jeho pohledu na svět a to, že sám žil ve světě, kde jedinými jistotami byla smrt a Bůh.

10.5.2010 v 15:50 | Karma: 24,57 | Přečteno: 1082x | Diskuse| Hyde park