Když se levicovým aktivistům naordinuje jejich medicína, tak je to náhle fašismus

29. 05. 2018 15:37:40
Nechci a nebude se vyjadřovat k brněnské, skoro pornografické produkci, kde Ježíš znásilňuje muslimku. Nechám to na Bohu, neboť jak řekl „Má je pomsta, já odplatím“ (5.Mojž.32/35)

V souvislosti s uvedením této „divadelní“ hry, prý „umění“, se mnozí ohání svobodou slova, no mnozí, jsou to vlastně ti samí, kteří při kritice islámu a karikaturách islámu mluví o hranicích svobody slova a projevu, případně se při karikaturách islámu a Mohameda ohání urážkou náboženského cítění muslimů. Lze říci, že svoboda slova je subjektivní a hlavně individuální. Je svobodou slova říci někomu, že jeho matka byla běhna, byť by se to zakládalo na pravdě? Bude to pravda a člověk má právo říci pravdu. Na druhou stranu dotyčný musí počítat s reakcí druhé strany, které se ta slova týkají. A reakce mohou být různé, od mávnutí ruky až po možnost odvozu na místo, kde si lidé připomínají svoje zesnulé.

Divadelní představení v Brně přerušili lidé ze skupiny „Slušní občané“. Bohužel neznám tuto skupinu a svým způsobem je mi i jedno kdo jsou a jaké je k tomu vedly pohnutky. Další, kdo přerušili představení byli křesťané, kteří se modlili a při blasfemické performanci přerušili svoje modlitby a začali vykřikovat, že se jedná o urážku Krista a jejich víry. Pohnutky druhé skupiny chápu a schvaluji. Jak jinak protestovat proti něčemu jako je tato divadelní hra, kde z Krista, jehož jediným násilným aktem, bylo rozkopání stánků kupčíků v Jeruzalémském chrámě, dělají sexuálního devianta? Z člověka, pro křesťany Božího syna, Boha, který zabránil kamenování nevěrné ženy se slovy „Kdož jsi bez viny, hoď kamenem“

Pokud mluvíme o svobodě slova, měli bychom také mluvit o svobodě protestu. Jenomže mám pocit, že vzorec svobody slova a svobody protestu je vyhrazen je pro určitou skupinu. Pokud je někdo zařazen do nepohodlné skupiny, tak svoboda slova pro něj neexistuje, jako například pro sociologa Hampla, který byl Filipem Zajíčkem nazván xenofobosociologem, jehož kniha byla prodávána v knihkupectví Karolinum. Už není. Zatímco protest proti prodeji této knihy a zákaz prodeje v univerzitním knihkupectví mnozí kvitovali, tak protest proti uvedení divadelní hry urážející nejen cítění křesťanů je prohlášen za krystalický fašismus. Což je paradox, protože univerzity do nástupu nacismu a komunismu byly prostory svobodné, otevřené všem názorům, zatímco divadlo nikdy tímto prostorem nebylo, a to z toho důvodu, že univerzita je prostor pro výměnu názorů, kdežto divadlo je prostor pro prezentaci určitých názorů, kde neexistuje diskuze, ale existuje protest diváků a pokud se podíváte do historie, tak protest v Brně byl jen slabým odvarem toho, co se kolikrát dělo.

Pokud je podle komentátora a redaktora Moláčka protest lidí v Brně proti divadelní hře, kde Ježíš znásilňuje muslimku, krystalicky čistým fašismem, jak by nazval vystřílení redakce Charlie Hebdo muslimy? Pokud je podle ředitele divadla Husa na provázku protest proti této divadelní hře snahou o cenzuru, tedy zákaz, jak by nazval protest muslimů proti koncertu v Paříži, kde zemřelo na 120 lidí rukou muslimů? Je zarážející, že tito lidé si neuvědomují jednu věc, křesťan má jako protest modlitbu, případně lidský řetěz, muslim má při protestu kalašnikov jako v Betaclanu. A tak se ptám, pokud je modlitba a lidský řetěz fašismem, co je pak vyvraždění lidí, kteří nedělali nic jiného, než že ukazovali islám a Mohameda na základě toho, jak je Mohamed a islám zobrazován muslimy v Koránu a Sunně?

A hlavně neříkejte, že islám nemá s islámem nic společného a že muslim z předměstí Paříže má jiný Korán než muslim z al-Kajdy anebo něco o intepretaci. Výklad Koránu a Sunny, musí být vždy v souladu s Koránem a Sunnou. Pokud by Korán tvrdil, že 4+3 je osm, tak má muslim jen dvě možnosti, pokud ví, že tomu tak není. Zpochybnit Korán a tím věčné slovo Boží a stát se v očích ostatních muslimů odpadlíkem anebo vědět, že to je nesmysl, ale pro své zdraví a zachování života s tím souhlasit. Stát se pokrytcem v rámci své komunity a pak říkat „Ti, co vraždili nejsou muslimové, islám to zakazuje, islám je mír. Vždyť ti muslimové brali drogy, chlastaly a střídali ženy“ a pokud jsou obětí i muslimové, tak to zdůrazní.

Zapomíná se však na jednu věc, že islámský Bůh sice zakazuje alkohol, zakazuje vepřové, ale pokud jde o prospěch islámu, tak muslim může pít alkohol, může jíst vepřové, může lhát a podvádět. Ve prospěch islámu je možné vše, dokonce se tvářit jako demokrat anebo křesťan či normální občan, jako vrazi krále Konráda z Montferratu anebo atentátníci z jedenáctého září. Když se pak něco stane, tak je to obrovským překvapením. Hodný chlapec, náhle radikalizovaný. Není radikalizovaný náhle, jen je muslim, který čeká na příležitost.

Přešel jsem od protestům proti divadelní hře k islámu a protestům muslimů. Důvod je prostý, a to je zpochybňování protestů proti divadelní hře jen kvůli tomu, že tam protestoval pan Sládek a nějaká skupina Slušní občané, čímž se měl zpochybnit i protest křesťanů a křesťané tím měli být zařazeni mezi fašisty? A kdo dává právo někomu někoho označit za fašisty? Pokud je ta divadelní hra protestem, tak není možné nazvat fašisty ty, kteří proti ní protestují, protože pokud je protest fašismem, tak tak ten, kdo je objektem protestu je zároveň fašistou, protože sám protestuje svým dílem proti něčemu.

Zcela logicky pak jde říci, že fašisté nazývají ty, kteří proti nim protestují fašisty.

Autor: Martin Kavka | úterý 29.5.2018 15:37 | karma článku: 36.81 | přečteno: 1250x

Další články blogera

Martin Kavka

Přirovnávat „sirotky“ ze Sýrie k Wintonovým židovským dětem je chucpe

V rozjitřené debatě o syrských sirotcích se začínají nějak ztrácet ty „děti“. Namísto racionální debaty se vytahují příklady z historie. Jenomže ty příklady z nedávných dějin Evropy spíše svědčí proti příznivcům přijetí.

19.9.2018 v 12:06 | Karma článku: 43.06 | Přečteno: 2098 | Diskuse

Martin Kavka

Levice se bojí úspěchu Švédských demokratů. Prý populisté a xenofobové

Ve Švédsku dnes probíhají volby, které sice nic moc nezmění ve složení vládnoucích stran, ale přesto jsou sledované, protože vzor všech socialistů a sociálních inženýrů dostává trhliny.

9.9.2018 v 13:42 | Karma článku: 43.37 | Přečteno: 2469 | Diskuse

Martin Kavka

„Levicový humanismus“ je mnohem horší než „pravicový extremismus"

V souvislosti s demonstracemi v Sasské Kamenici se objevily zprávy, že se jedná o pravicové extremisty, neonacisty. Levicoví politici, nechtějí ani na okamžik připustit, že se nejedná o akce extrémistů, ale jde o projev zoufalství

7.9.2018 v 11:17 | Karma článku: 41.68 | Přečteno: 1582 | Diskuse

Martin Kavka

Nikdo nechce topit „uprchlíky“ aneb demagogie podle blogera Hornera

Imigrace z Afriky a Blízkého východu do Evropy nenechává nikoho chladným. Názory mohou být různé, záleží na úhlu pohledu, politickém přesvědčení a vstupních informací.

3.8.2018 v 10:05 | Karma článku: 42.71 | Přečteno: 2409 | Diskuse

Další články z rubriky Občanské aktivity

Zdenek Horner

rozdýchávání; resuscitace kolektivní soudnosti

povolební trénink trpělivosti povolební trénink trpělivosti povolební trénink trpělivosti povolební trénink trpělivosti

26.5.2019 v 11:56 | Karma článku: 4.51 | Přečteno: 266 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Ve volbách se bohužel zapomnělo na mnoho důležitých věcí.

Právě proběhlé volby měly mnoho zvláštností.Sice neútočili teroristé na velbloudech na Staroměstském ani Václavském náměstí,ale děly se věci nevídané.Jako penzionovaný volební komisař předkládám veřejnosti zjištěné skutečnosti.

25.5.2019 v 22:32 | Karma článku: 13.23 | Přečteno: 549 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Ekologie mezi námi - dnes ! Děláme to dobře ?

Normální člověk chápe ekologii jako přírodní proces.Dřive se využilo vše,co příroda dala. Taková zabijačka prasete je plně ekologická. Zpracuje se skoro vše.Dnešní třídění odpadu je hezká věc,jen není realizován ten další krok.

24.5.2019 v 8:46 | Karma článku: 9.57 | Přečteno: 205 | Diskuse

Bedřich Dvořák

Proč tak usilovně pískají demonstrující v těchto dnech ?

Pustil jsem si přenos ze současných demonstrací v Praze a vůbec jsem nepochopil,jak reagují lidé v davu.Kdykoliv řečník řekl cosi proti Babišovi,Zemanovi či Benešové,dav pískal a křičel jako na povel.

22.5.2019 v 16:06 | Karma článku: 30.18 | Přečteno: 1387 | Diskuse

Libor Popovský

Proč nemohu kritizovat své náboženství?

Článek Majida Rafizadeha "Why Can't I Criticize My Religion?", který vyšel 16. září 2018, přeložený paní Helenou Kolínskou a mnou.

22.5.2019 v 9:08 | Karma článku: 25.98 | Přečteno: 610 | Diskuse
Počet článků 382 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2688

                                                                                                                         

Najdete na iDNES.cz