Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pročetl jsem diskuzi a mám dvě poznámky:

1. Mám pocit, že podle některých lidí jediný rozdíl mezi oprávněnou kritikou a nenávistí je v tom, jestli kritizujete s Halíkem nebo proti Halíkovi. (V této diskuzi se totiž ohánějí láskou k bližnímu, ale jinde sepisují nebo minimálně plusují mnohem ostřejší příspěvky, než je tento blog.)

2. Halík není samolibý. Halík je skutečně falešný jak pětník.

9 0
možnosti

J98a49n 57R67á43ž

27. 2. 2018 17:16

Naprosto s textem názorově souznímR^

9 0
možnosti

Skvěle napsáno. Halík je ikonou pokrytectví a prázdných frází. Jeho podporovatelé mu zpravidla skočí na cokoli jen proto, že je monsiňór.

34 3
možnosti
Foto

Ach jo, Martine. Kde ve Vás zůstala Kristova láska k bližnímu?

7 26
možnosti

Láska k bližnímu znamená zákaz nesouhlasu s Halíkem?

27 2
možnosti

Jen dotaz. Kdy a kde dělal Halík kádrováka? Jeho názory a postoje mi připadají velmi pevné, konzistentní, protikomunistické a protitotalitní. Zdá se mi, že by neslevil a nezahodil by se třeba se Zemanem nebo Klausem, opravdovými nepřáteli církve. Jsem v této oblasti spíše laik, ale zdá se mi, že se tu v osobě autora blogu a dalších objevuje něco nového - "katoličtí džihádisté" - nálepkuji dle velké míry netolerance a radikálních názorů.

9 6
možnosti

Kádrováka dělá především dnes tím, jak všude vidí nacisty, xenofoby apod.

7 2
možnosti

Kardinál Maixner ? Znám pouze kardinála Meisnera z Kolína n.R, ten zemřel loni

ve věku 83 let. Ještě, že nečetl vaše články, to by se takového věku nedožil.

Kardinál Meisner sloužil asi před 20 lety mši v Krnově, na Cvilíně.

Budiž mu země lehká. Ještě že jste na té mši nebyl, to by spadl i ten kostel.:-P

2 8
možnosti
Foto

Demokracie se s totalitou nevylučuje. Proto nemám demokracii rád. Je to totiž demokracie, co rozeštvává lidi, na místo toho aby je nutila ke spolupráci.

3 1
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky