Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J65a52k83u52b 40R16o30t85h

3. 2. 2018 18:25

Oběti násilí,páchaného imigranty, už mají hlasů fůru. Jednoho prasáckého střelce v Itálii a neuvěřitelnou spoustu těch, kteří mu fandí. A volají při tom zhovadile něco o zubu za zub. Ale takhle jsi to Martine asi nemyslel, že?:-/;-O

3 19
možnosti

Opravdu? Mám pak posuzovat Mašíny, stejným pohledem? Víš, jsou věci, kdy mám dilema.

3 3
možnosti
Foto

J13a32k67u52b 41R98o13t53h

3. 2. 2018 18:55

Já ti ale rozumím. Jen jsem opravdu rozčilenej z postoje mých "slušných" spoluobčanů k tomu italskýmu gaunerovi. Volají po braní zákona do svých rukou, volají po tom, že za hrůzný čin jednoho mají být stříleni jiní, nevinní. To holt překousnout nemůžu. :-/

3 3
možnosti

Nerozumíš, já jsem proti jakémukoliv vraždění. Pro mě není hrdnina ten Ital co střílí černochy, jako Mašín co vraždí svázáného policistu. Jsem rád, že jsme zajedno.

8 0
možnosti
Foto

J55a50k60u43b 84R41o21t40h

3. 2. 2018 19:23

Promiň, vidím, že nejsme, anebo špatně chápu Tvou zmínku o Mašínech. :-/

0 0
možnosti
Foto

Mašínové přece spáchali stejné činy jako páchají muslimští teroristé, nebo snad ne?

Rozdíl je jen ten, že lidé jako Vy muslimské teroristy odsuzují, ale bratry Mašíny za stejné činy vyznamenávají.

1 2
možnosti
Foto

Mašíni jen povraždili pár nevinných při útěku , muslimové z IS upalovali jordánské letce, čtvrtí lidi, nutí bojovat děti a znásilňují jezídky.

1 0
možnosti
Foto

Ty mrtvé při útěku bych jim nevyčítal, ale ty mrtvé při obyčejných kriminálních loupežích, ano. Navíc při podřezání spoutaného zajatce, čímž se chlubí teroristé z Islámského státu.

0 1
možnosti

Otazka je, proc museli utikat. To je o co jde.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS