Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hezky a vtipně napsáno a navíc pravdivě. O to víc mě mrzí, když vidím, jak malou čtenost tento článek má. Škoda...

Obdivuji Vás, že jste to ustál a píšete tak dlouho. Je to náročné...

1 0
možnosti

Dobrá polemika se svým, potažmo s egem ostatních blogerů. Při svém věku už mně opustila soutěživost o první místo; měl jsem karmu přes 30 a to mně stačilo jako potvrzení, že to, co píši není úplně uhozené. Avšak jen do té doby, něž mně pan Banga neoprávněně sundal z hlavní strany; kodexem jde zdůvodnit lecjaké pseudoprovinění.

Tady píši jen na svůj soukr. http://kulhavy.blog.idnes.cz ,ale jinak to jde na PL a tam se karma nenosí. bylo by zajímavé zjištění, kolik by zde zůstalo blogerů, když by se nekarmovalo a diskuse neoznačovala +/-.

1 0
možnosti
Foto

aby karma o něčem vypovídala, měla by být i antikarma.

Prostě blog hodnotit stejně, jako diskuzní příspěvky pod ním, plusem či minusem.

Samotná karma je k ničemu, maximálně pro lechtání ega autora, viz pan Petřík.

5 0
možnosti
Foto

Antikarma by také nic neřešila. Bylo by to jako s těmi mínusy, kdy se na vás vrhnou mínusovači jen proto, že nejste jejich kůň a dají vám mínus i za to, když napíšete, že v noci je tma a ve dne světlo. Viz. mínusovačů král, Standa Novák ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dovedu si představit Karla Boháčka nebo Marka Trizuljaka jako Blogéry roku, Alenu Cmielovou nebo Martinu Moudrou jako Blogérky roku...jenže oni "jen" fotí a dovedu si představit ten hnubuk, kdyby se tak stalo. Nic proti celkovýmu vitězi, ale sjou i jiné než politické směry a myslím, že samostatnou kategorii by si zasloužily.

2 0
možnosti
Foto

Zcela jednoznačně pravda.R^

0 0
možnosti

S oblibou říkám - žena luští a já cosi píšu ... Blogy - reakce, chápu jako formu dialogu. Nesmírně potřebná věc, totalitou vždy utlačována. Ty tkz. body - hlasy, opravdu neberu vážně - o baťoh redakce nehraji. Celkový portál iDnes, je poměrně kvalitní. Mám srovnání např. s Parlamentními listy - opravdu neuvěřitelná žumpa ! Dopisovatelé v podstatě tvoří velkou rodinu a jak už to bývá - názorový skřípot občas zazní. Nicméněw o to vlastně jde, obohacuje to všechny zúčastněné - K nějaké dehonestaci, urážkám není žádný důvod ! Přeji všem prsty hbité a jasnou mysl ... :-)

1 0
možnosti
Foto

Ó to se máme, že se tu můžeme docela dost svobodně vyjadřovat, ať už jsou naše motivace nejrůznější.

Obdobné soutěžení, svěřování, přátelství i nepřátelství - až rozbroje - jsem zažívala před lety na foto serverech pro amatéry. Pak mě to honění se za virtuálními body, kdy vítězili na můj vkus hlavně kýčaři, přestalo bavit. Určitě ale stálo za to seznámení se s několika fajn lidma, s nimiž jsem si rozuměla. Vzájemně jsme se hecovali a bylo to fajn.

Pak se objevily sociální sítě, kdy jsem si myslela, že ubude to soutěžení, honění se za pofiderními body, a ejhle. LIdi se tu pro změnu honí za lajky. Taky tomu svým způsobem podléhám, je to docela úsměvné. Občas se objeví i někdo inspirativní. Někdo pobaví nebo i rozšíří obzory. Proto zůstávám.

No a do třetice vlezu do prostoru blogerů, protože mě fejsbůkoví lidé už někdy lezou na nervy,a taky mám jistý konkrétní důvod, související s mou profesí, a pak koukám, že je to tu vlastně dost podobné. :-)

1 0
možnosti

;-D Je vidět, že pokora je na ješitnost krátká! ;-)

0 0
možnosti

"Jsou zde blogeři, kteří kritiku svých článků odmítají s poukázáním na čtenost a karmu." To mě zaujalo, tady se někde provádí kritika článků: A ke všemu ji někdo odmítá?;-D

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS