Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je to trochu jako ve fotbale. Pravidla všichni známe, ale tu penaltu píská vždycky nakonec rozhodčí. Některá rozhodnutí (a nerozhodnutí) z minula jsem taky úplně nepochopil, ale jak říká klasik - můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat :-)

0 0
možnosti
Foto

Můžeme si stěžovat jejich nadřízeným.

0 0
možnosti
Foto

Důkazem toho, že zde nevládne žádná cenzura, jsou kupříkladu některé tvé blogy :)

0 3
možnosti

A77d86a35m 50P91o78c66h68e

2. 12. 2016 22:20

Vyzýváte k jejich smazání?

0 0
možnosti

J27i26ř14í 89N14o88s19e40k

1. 12. 2016 22:59

Momentálně se šíleně maže na info blogu - ve velkém. tam už lidi rezignujou.

Ví Babiš, že bude přicházet o kliky, nebo ten plátek na čtenosti nestí? CNN a NYT už panikaří, třetinový propad po volbách. Nebylo by to až tak složité....

2 0
možnosti

J59i72ř74í 24N72o11s18e38k

1. 12. 2016 22:31

Právě mi odtud smázli příspěvek týkající se cenzury klasické literatury - SLUŠNÝ příspěvek. Prý mimo téma.

RvRvRv

5 0
možnosti

P26e63t15r 20T62o47m52e48k

1. 12. 2016 21:13

Ano, cenzura tady vládne. Dovolil jsem si to dokumentovat takto "Přesně. Když napíšu ".....", ti objektivní admini mě smažou. Když soudruh Cvalín "slušně" zavzpomíná na hromadného vraha Gottwalda, admini zavírají oči." Byl jsem smazán. Je to cenzura.

5 0
možnosti

J59i30ř95í 48N83o77s69e77k

1. 12. 2016 20:34

Na vysvětlovacím blogi iDnesu je v diskusi už 520 příspěvků a další cvalem přibývají, to se kapku dost vymklo.

Teď by to chtělo vysvětlovací blog k vysvětlovacímu blogu :-):-):-)

7 0
možnosti

J38i35ř14í 37N83o64s32e32k

1. 12. 2016 22:32

Teď tam smázli 70 příspěvků. Naráz.

1 0
možnosti

Však i na FB bylo veselo. Najednou mi začaly naskakovat odkazy na Ortel, pana Bangu i paní Provazníkovou. A to od lidí, kteří nikdy nic takového neřešili. Většinu jejich příspěvků vždy tvořily odkazy na fotbal, zvířata, přiblblé citáty, vtipy a sex. No, olajkováno měli slušně, tak jsem nevěřícně rozklikávala, a potom jsem je jemně upozornila, že místo článku paní Lucie mají v odkazu na Idnes již bílo a taky proč. Nastalo všeobecné divení a ráno už jsem objevila odkazy na jiné stránky, kde je blog k přečtení, aniž bych je jakkoli navedla. Bouře ve sklenici vody a rozšíření textu paní Lucie mezi ještě větší počet lidí zaručen. A navíc mezi lidi, kteří opravdu nemají ani páru o co jde a o muslimech vědí jen to, že jejich ženské nosí šátek, což je fuj a jejich názory na naše oblíbené etnikum by si zde za rámeček nedali. Debata pod blogem info je také výživná, tak jsem si spravila chuť mými oblíbenými laskavými dámami a taky dnes obzvláště výkonným panem prčálkem a mileniálem panem Marákem. Jako třešničku na dortu si dnes dopřeji Třicet případů majora Zemana - Vrah se skrývá v poli na TV Barrandov (teď nevím, jestli to není reklama na konkurenční médium, no snad mě nesmažou). Je to dnes takové tématické a k věci :-P A abych nebyla nařčena z propagace kolektivizace, připouštím, budu u toho hrát mahjong a rejdit po netu. No nic, jdu si dát cigáro, ať stihnu tu TV (propaguji neřestné cigarety, já vím, ale už mám i plechový obal, takže ošklivými obrázky neprovokuji).

2 0
možnosti

J83i97ř76í 32N27o87s94e29k

1. 12. 2016 20:23

iDnes provedla takovou anti sluníčkovou a anti islámskou osvětu, že nám to Orgán bude závidět ještě za rok ;-D;-D;-D (o Konvičkovi nemluvě)

7 0
možnosti

J58i86ř65í 80N12o96s85e46k

1. 12. 2016 19:49

Ve Virgínii odstranili ze školních knihoven tituly "Jako zabít ptáčka" a "Huckleberryho Finna" - protože se v nich používá černošský slang, což je rasistické, ponižující a vůbec. Blicí smajlík.

4 0
možnosti

Už chodím málo, diskutuji minimálně. K tomuhle tématu jsem ale chtěl napsat blog. Většinu toho jste napsal za mne, díky.Tohle blábolení o politické korektnosti začíná být směšné. Stručně a zjednodušeně řečeno: svět je ve válce. Už jsem o tom v několik blozích psal (Proč bychom se těšili?) A není tajemstvím, že v každé válce se také někdy zabíjeli zajatci: Velmi nekorektně! Nerad to připomínám v čase adventu, ale je to pravdaX

Na tom sporu s rodinou Bangových mi asi nejvíc vadí ta zjevná podivnost: "Poezie" bratra Bangy opravdu zmizela. Kam? Jako mladý kluk na vojně jsem četl vykuleně Vrchlického Rytíře Smila. Dneska vím, že Vrchlický to psal jako už duševně nemocný. Po sto létech od rytíře Smila jsou volně dostupné blátivé "verše" jednono z Bangů. "Bangova poezie" je opravdu v normě? A v čí normě? V té politicky korektní?;-O

16 0
možnosti

Děkuji Vám Josefe za reakci. A víte, že bych od Vás to, co jste napsal ani nečekal? Inu, člověk se pořád učí

2 0
možnosti

Když jsem se jednoho blogera ptal, jak je možné, že blog "některých" blogeru obsahující tolik špíny na Zemana ( hroch, fašista, ožrala, atd) zůstane na hlavní stránce a "jiný" né a je štandopéde v lepším případě v HP, nebo je smáznut úplně, bylo mi vysvětleno, že Zeman není bůh! Tak pane Kavko, je to jasné ... všichni nevěřící se můžou na "boha" konečně klidně kouknout a dokonce si ho i pohladit. ;-)

Vám to doufám takhle napsat můžu, vím že to pochopíte.

PS: Pro ty, kteří vidí rudě při jménu Zeman, věřte, že ani já ho nevolil ... je použit jen jako příklad.

10 0
možnosti
  • Počet článků 382
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2865x
                                                                                                                         

Seznam rubrik

Oblíbené stránky