Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zajímavý článek. Karma. Zcela jiný pohled než obvyklé výkřiky o natahování rukou...

2 0
možnosti
Foto

O82t29t95o 41Č41e90r53n89ý

14. 12. 2012 20:58

Pozdě, ale přece: karma

2 0
možnosti
KV

Zajímavé informace. Neznal jsem. ...... R^

2 0
možnosti
PK

P23a93v21e57l 46K15u97l94a

14. 12. 2012 15:17

Moc hezký článek, Martine. Já jsem stále přesvědčený, že největší chybou byl zákaz kočování. Támle ukradli slepičku, támhle ukradli z pole pár brambor a jeli dál. Tím se ta nepřizpůsobivost hezky decentralizovala a nebyla tak obtěžující. :-)

5 2
možnosti
MK

:-) Na jednu stranu pravda. To vím od babičky. Ale mám pocit, že stejnou chybu co dělali komunisté, dnes s úspěchem opakují multikulturalisté;-)

3 1
možnosti
LJ

Jsou zde objektivní fakta, proto karma. Přeci však musím konstatovat, že krátce před nimi přišli do Evropy Židé a zaujali ve společnosti zcela odlišné místo. Řekl bych, že to nebylo dáno postojem společnosti, ale postojem těch příchozích. V minulém století Židé odcházeli do USA a Kanady a zaujali tam nějaké místo. V poslední době tam odcházejí Cikáni a zaujímají tam opět opačné místo. Americká společnost je vstřícná ke všem příchozím a ke všem stejně.

4 0
možnosti
MK

O Židech ve středověku a vztahy mezi nimi a

Christianitas,  mám v osnově už

dlouhou dobu, jen nevím, jak to uchopit. Je tam mnoho kontroverzí a tak hrozí,

že se člověk nevyhne nálepce antisemita anebo ten článek nepřevezmou neonacisté

ke své propagandě. Prostě nevím, jak to uchopit. Opravdu ne.

1 1
možnosti
TS

Tomu říkám dát si s blogem práci! R^ už těď se těším na pokračování, doufám, že bude ještě letos ;-)

2 2
možnosti
MK

Tinko trocha práce byla, ale teď už vím, že bych to napsal

jinak. Nu, co už, že? :-)

1 1
možnosti
Foto

J69a46k91u65b 17R31o17t59h

14. 12. 2012 13:27

Karma, kolego, objektivní článek.R^

4 2
možnosti
MK

Díky Jakube. Bohužel, stalo se mi to, co u předchozího článku, že jsem svůj záměr musel zredukovat na třetinu, protože blog ;-(

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS